Quote from: David on August 03, 2003, 12:01:31 AM
Kitty, I would advise you read the transcript from the chat we held a few weeks ago.
http://www.yabbse.org/community/attachments/log-yabbse_chat-1.txt
Owkeee I have to read an important announcement in some kind of chat transciption...
Do i have to read in between the line where people are asking for koffie and koekies... what is important for me and my forums..
Great i gues than you can read my point of view in this copy of my reaction posted op YaBB-nl
Nee en ik kan absoluut niet begrijpen waarom.
Als ik er om vraag wordt ik verwezen naar een of ander chat trans-script.... als dat script zo belangrijk is voor de voortgang van YaBB en nu Simple machines waarom hebben ze daar niet eventjes een normaal verslag van gemaakt.
nu moet ik uit het engels tussen de vragen om koekies en koffie door lezen wat er wel of niet anders word.
Ik kan niet begrijpen waarom na amper 2 jaar zo nodig een naam moet veranderd worden terwijl je nu juist aan het begin staat van een bredere naamsbekendheid.
Willen ze af van de community ? willen ze een ander imago ? .... ik zie de mogenlijkheid van betaald installeren, hebben ze wel is nagedacht over de zorg achteraf ? een forum installeren is als je het door hebt kinderspel....onderhouden is heel wat anders ??
Hoe willen ze dat dan gaan doen ?
Dank u wel voor de 20 $ u heeft een forum zoek het nu maar uit !! ...
Iemand die niet in staat is een YaBB (SMF) te instaleren kan het ook niet onderhouden .... of zijn daar de YaBB vrijwilligers weer voor ?
Tuurlijk staan er weer 10-tallen mensen te gillen Yeeaah great !!
Maar dat ben ik nu zo onderhand wel gewent... elke versie wordt met veel kabaal en veel yeaaah kreten ontvangen... als je dan goed kijkt en leest zie je dat als men uitgejuigt is het toch niet zo great en super was als men eerder dacht.
Ik vindt het gewoon zonde van de afgelopen jaren..er is een goed produkt neergezet ... men gaat nu met een noodvaart een behoorlijk aantal stappen achteruit ondanks de betere software die ze bieden ..
Dat is mijn mening...... ik maak me er verder ook niet te druk om het is zo besloten ... oke leg ik me bij neer ...
Maar ik heb wel een aantal forums te onderhouden .. af en toe te upgraden ... en op deze manier is het voor mij een waanzinnig moeilijke keuze aan het worden.
ik zie nu al deze vraag van afc:
QuoteWaarom is eigenlijk de member table nie mee genomen?? nu moet ik weer reggen
Denk er maar niet aan dat ik de CX ooit nog upgrade naar een andere versie.
Ik vind het allemaal maar heel vaag ... Ik heb geen vertrouwen in in de support op langere termijn..
Kitty